miercuri, septembrie 09, 2009

A venit toamna...


Am crezut că vara aceasta va dura mult mai mult. Însă vremea instabilă, ploile, frigul s-au făcut simţite.
Frunzele au căpătat deja culoarea specifică toamnei. Am cam renunţat la tricouri şi pantaloni scurţi. De *plajă pe bloc* nici nu se mai pune problema.
Privind cum moare natura, încerc să îmi păstrez calmul, să nu moară nimic din mine. Zâmbesc, deşi îmi e din ce în ce mai greu. Mă bucur de fiecare zi în limita posibilităţilor şi a puterilor. Nu cedez, nu e *anotimpul când moare natura*, e un nou anotimp, o nouă oportunitate pentru sexul feminin de a-şi reînnoi garderoba, de a-şi schimba look-ul în ton cu sezonul rece, de a profita de cafenelele libere, toată aglomeraţia fiind acum la şcoală.
Well, bine ai venit Toamnă, sper să fii blandă anul acesta, să nu fii capricioasă şi să nu faci nazuri legate de vreme.

Niciun comentariu: