vineri, februarie 05, 2010

O furtuna

   Da...o furtuna. Desi afara sunt -N grade, e ger de iti ingheata mucii in nas, eu simt o furtuna. Evident, totul se intampla inauntrul meu, mai exact in sufletul meu... Despre care tot afirmam ca este gol, conform :
N-am nevoie de aripi sa zbor, / Zic hey-o, uite cum plutesc in alcool, /  Sunt usoara acum c-am sufletul gol, / N-am nevoie de aripi sa zbor, de aripi sa zbor ..
   Ei bine, de data asta este un amestec, o nebunie in care predomina vointa [de a trece mai departe], scarba [de prostie, ipocrizie, falsitate], mila [fata de cei care se cred a fi ceea ce nici pe departe nu sunt], tristetea [din cauza faptului ca exista atata rau in jur si ca, desi am crezut ca stiu destule, mai am multe lectii de invatat], nevoia [de a ma simti in siguranta langa un EL, fara incertitudini, fara semne de intrebare], dorinta [de a fi iubita asa cum merit]. Si cam atat. Eh, si de nu ma domina sentimentele astea in ultimele zile ... maxim!
   Dar am invatat sa tin capul sus si sa nu ma las prada lucrurilor "gri", sa zambesc cand ma doare, sa nu ma inchid in mine crezand ca astfel se vor rezolva toate.

   Eh, si in incheiere, 2 melodii ce mi-au ramas pe repeat in ultimele zile si m-au motivat sa fiu pe +, cand moralul era pe -        :

Si

Enjoy :> .

Niciun comentariu: