sâmbătă, aprilie 10, 2010

My Lucky

    Presupun ca toti cunoscutii mei stiu cine este Lucky. Catelusa mea, bucuria mea, sufletelul meu. E asa micuta, jucausa, plina de viata, amuzanta... Cand sunt trista, parca simte si vine cu nasucul ei umed si se baga in sufletul meu. E adorabila !
    Eh, dar ieri... s-a intamplat un lucru fffffff aiurea. A fost tunsa :( . Din oita frumoasa, moale...a ramas ... o chestie ... parca e sobolan ! :(((((((((
   Asta e special pt. sora mea : UITE IN CE HAL A AJUNS LUCKY DE CAND ESTI PLECATA :)) .

   In stanga sunt poze cu INAINTE, iar poza din dreapta este, evident, dupa ce a fost tunsa :( .



Un comentariu:

Anonim spunea...

:(( mda observ! urata e asa :( dar saraca ii e cald si ei:d las ca i trece , si o iubim asa cum e:X:X:X offf cat o mai fi pana mai vin in urmatoarea vizita....
semnat, sorta:d