duminică, aprilie 04, 2010

Paste 2010

   Sincera sa fiu.. Nici nu am simtit  ca a venit Pastele. Pai cand eram mica si era timpul din preajma Pastelui...lucrul asta se simtea prin diverse traditii cum ar fi mersul la Biserica, Postul, cumparaturile cu mami, cadouri etc. Eh, acum nu mai e "la moda" sa treci pe sub masa la Biserica, sa framanti cozonaci cu mama sau sa o ajuti la sarmale. Iar cadourile constau in hartii cu diverse valori pe ele. Iar la masa din Ziua Pastelui se strang din ce in ce mai putine rude. Cred ca degetele de la o mana imi ajung pt. a le enumera.
    In fine... Eu anul acesta nu am postit. Sau ba da, daca se ia in calcul abstinenta. Anul asta am fost la Biserica din capatul strazii impreuna cu prietenii mei pt. a lua Lumina. Apoi ne-am distrat cu totii undeva prin jud. Oltenita pana dimineata. In Ziua de Paste, am stat la masa cu ai mei si restul rudelor care au venit sa sarbatoreasca Pastele cu noi circa 2 ore, dupa care iar am plecat cu ai mei prieteni...la padure. Asa mi se pare frumos, sa te imparti si sa sarbatoresti cu toata lumea, sa fi inconjurat de toti cei dragi si sa te simti bine alaturi de ei, alaturi de prieteni, dar niciodata sa nu uiti de familie. Pt. ca familia e cea de la care ai plecat si tot la ea te intorci.

    Paste fericit tuturor si Cristos a inviat !

Un comentariu:

Mezz0 spunea...

am fost atent la postul tau incat mi-am scapat suc pe tastatura. In fine, mai bn k tn nu puteam sa o spun nici eu, knd eram mic si venea pastele , ma trezeam inaintea parintilor sa vad ce mi-a adus iepurasul, apoi ciocneam oua cu ai mei ; totul era simplu si frumos. Acum s-au mai schimbat vremurile...