joi, ianuarie 08, 2009

Criza !!

Criza financiara, criza de timp, criza de nervi, criza de plans. Tot Criza !!
In urma cu cateva zile, am deschis si eu ochii si am realizat ca mai sunt 2-3 saptamani si incep sesiunea. Si mai am si 4 restante din anul I. Dar culmea este ca nu stiu la ce am restanta ... Suna prostesc, stiu, dar mai prostesc este faptul ca rezultatele de la examene si diverse informatii Foarte utile noua, studentilor, nu ne sunt oferite.
Azi, foarte hotarata sa ma apuc de treaba si sa ma pun pe invatat, am vrut sa sun la facultate. Dar...cand e ocupat, cand nu raspund Dragele Doamne secretare. Si insist, iar insist...si tot insist. Si degeaba !! Cum este posibil ?! Sunt foarte multe persoane in situatia mea, de a nu putea pleca de la serviciu pentru a ajunge la scoala si a se interesa de diverse informatii, si, la fel ca mine, se chinuie cu amaratul ala de telefon de la secretariat.
Doamneeeeeeeeeeeeee mare ti-e gradina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Este bataie de joc. Dar deh, este facultate particulara, isi permite ... Iar noi...tacem si inghitim. Si ne descurcam cum putem. Bine ca au fost colegi cu cap care au infiintat un forum foarte ajutator unde poti gasi de toate. Aproape ... Caci rezultatele de la retante si re-examinari n-am gasit.
BUCURESTI STUPID !!!
Oras de c@c@ si oameni pe masura... De obicei, dimineata plec cu mama spre serviciu. Luam metroul, iar la Uniri, trecem pasajul. Diverse culoare, mai ales cel de la pasarela. Este imens. Dar oamenii n-au loc. Sunt retardati ! Ma jur ! Merg ca oile, alearga, se imping, parca merg la razboi. Nu isi traseaza un sens de mers imaginar. PE DREAPTA SE MERGE, PE STANGA VIN CEI DIN SENS OPUS !! Cat de greu poate fii ?! Dar nesimtirea nu are limite !! Ieri, pe ditamai culoarul, cei din sensul meu de mers mergeau in sir indian, ceilalti mergeau cate 4 odata ... Mama mergea in fata mea, cand la un moment dat ma trezesc izbita puternic in perete, cu vreo 2-3 metri inapoi... Mama fusese impinsa de un dobitoc. Nu imi venea sa cred. L-am mascarit, dar tot el era cu gura mare... Asemenea oameni ar trebui calcati in picioare. Nici nu se mai numesc oameni pentru modul in care se comporta.
Salbatici, haotici, in lumea lor, departe de civilizatie. Suntem intr-o capitala, unde ar trebui sa existe oameni educati, cu bun simt... Pai daca eram in alta tara, nu se intampla asa ceva. Sau daca se intampla, idiotul ala lua vreo amenda. Dar deh..Romania idioata...
Un minunat inceput de an. Sper...sa nu fie asa tot anul, ca innebunesc !!

Un comentariu:

¨”°S•Mariposa•S°”¨ spunea...

Deobicei secretarele unitatilor de invatamant "dorm prea mult noaptea" ( daca ma intelegi ce vreau sa spun ) si cum "duc lipsa de somn" sunt si mereu "obosite" nu dau randament. :))