marți, ianuarie 13, 2009

Trebuia sa fie roz ...

Acu’ 20 ani viatza mi se parea frumoasa
Crescand treptat, am descoperit ca e scarboasa
Privesc in jur si mi e sila de ceea ce vad
Oameni ce nu mai suporta shi se arunca de pe un pod
Copii-mame ce copilaria shi o nenorocesc
Omorand suflete, nici macar nu se gandesc
Ca acel copil cu viatza inca neinceputa
Ar fi vrut sa stea, dar viatza lui e zdrob facuta

In loc de roz vad gri
Ma doare sufletul, shtii?
Putea fi frumoasa aceasta viatza
Daca nu ne am vinde ca in piatza

Prietenia e ceva mai greu de oferit
Eu am oferit pentru totzi la infinit
Dar lumea e parshiva shi rea
Prietenii te lasa cand nu mai ai ce le da
Pe degete imi numar prietenii de langa mine
Dar shtii ceva? Asha imi este cel mai bine
Langa mine sunt cand mi e rau shi greu
Ma fac sa zambesc shi ma sprijina mereu


[Creatie proprie - 01 sept 2007]

Niciun comentariu: