marți, ianuarie 13, 2009

Pacat...Dar sper.

Priveste spre mine!
Ce vezi?
Ochii mei limpezi si mari,
Buzele perfect conturate,
Parul moale ca o matase pura
Si formele pline …
Ce pacat ! Da … pacat !
Pacat caci in ochii mei nu vezi
Acea durere ce curge siroaie ;
Pacat caci in buzele mele crezi
Atunci cand spun : Totul e bine …
Pacat ca nu vrei
Acele forme pline sa le tai …
Ia un cutit si taie-ma !!
Si sangele imi va tasni de fericire
Caci tot taind
Imi vei descoperi sufletul …
Dar cu taisul cutitului
Ai taiat si sufletul,
Insa mai atarna intr o ata.
Acea ata … insemnana speranta :
Sper ca in timp ma vei coase,
Sper ca imi vei iubi sufletul,
Sper ca imi vei dori caldura interioara
Si ca ma iubi, asa cum si eu o fac :
Pentru ceea ce sunt !


[Creatie proprie - 01 sept 2007]

Niciun comentariu: