marți, aprilie 28, 2009

De ce roz ?


Multi considera culoare ROZ un lucru ce tine de copilarie, imaturitate, pitziponceala etc...
Si chiar ma deranjeaza acest lucru. De ce ?
Pai... Eu am 21 tricouri+bluze roz, lenjerie intima roz, pantaloni, tenesi, pantofi etc.. Culoarea scrisului meu de pe messenger este roz. Avatarul si semnatura mea de pe forumul LaLeagane [ www.laleagane.ro/forum ] sunt roz. Unghiile mele mereu sunt roz, la fel si buzele. Wallpaperul meu e roz... Deocamdata astea imi trec acum prin cap, insa lista ar continua.
De ce atata roz? Well...daca privesc in jurul meu vad numai ura, salbaticie, haos, gri, negru, fum, nervi, injurii etc. Iar daca viata mea nu este roz, pot sa mi-o fac chiar eu, cu manuta mea.
Pur si simplu culoarea roz ma binedispune, ma invioreaza, ma motiveaza sa cred ca ziua ce vine va fii mai ok decat cea ce tocmai s-a incheiat.
Asadar, in ceea ce ma priveste, rozul nu este un trend, o fitza sau ceva copilaresc...

Un comentariu:

4Ever spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.