sâmbătă, mai 02, 2009

Idei de farse pentru surioara mai mica ...

Doresc sa pastrez anonimatul prietenului caruia i-au venit astfel de idei...
Enjoy :

x : bah
x : scoate`o si tu pe sorta
x : pe geam
x : sa ne zica
x : cum e vremea
x : :)))
x : poate sare nebuna pe geam
x : ca zice ca e cutremur
x : =)))
x : de o vad draq la stiri
x : doamne
x : =)))
x : si cand o fi cutremur
x : sta draq
x : in pat
x : zice
x : "lasa ilinca caterinca"
x : de cade tavanu peste
x : ea
----------------------------------
x : auzi
x : baga-i o sosesta
x : folosita
x : in gura
x : sau pune-i
x : niste chiloti
x : asa pe cap
x : si pe fata
x : si trezeste`o
x : si zi
x : ca e cutremur
x : "sari pe geam"
x : si ea sa sara
x : si apoi ii zici
x : "te-am pacalit"
x : cand e jos normal
--------------------------------
x : auzi
x : ma
x : idee smechera
x : du-te in buc
x : ia facaletu
x : pune-l langa pat
x : baga-te in pat
x : fa-te ca adormi
x : apoi faci pe somnambula
x : iei facaletu
x : si-i tragi una lu` sorta in gura cat poti de tare pana ii cad toti dintii
x : siii ii zici
x : "scuza-ma ma credeam la golf"
x : "si nu nimeream mingia"
x : :)))
x : dupa, ii scoti toti dintii
x : si se va trezii
x : nu e frumos
x : sa o lasi neterminata
x : ii zici
x : "stai sa iti aduc
x : un prospo"
x : si te duci iei toporu
x : si dupaia ii zici ca visai ca tai lemne si-i dai fatalitate
x : direct in frunte
x : apoi eu vin cu sicriu
x : si cu roaba lu nea fanica
x : si ne facem afacere
x : primu` client
x : dar ii pune proteza
x : sa arate
x : si ea bine
x : in sicriu
-----------------------
x : ba idee noua
x : du-te
x : ia o oala
x : punei`o in cap
x : si 2 polonice
x : si incepi si bati
x : si ii zici ca te credeai
x : la manastire
x : ca bati toaca
x : si apoi ii zici "da-te draq dormi ca glumeam"
-----------------------
x : idee
x : o imbraci in costum
x : aduc eu 4 garofe, lumanari, sicriu si o bagam in sicriu
x : si cand se trezeste
x : ii zicem
x : "esti moarta"
x : si ea se va speria
x : sa mori tu =))
x : si o punem pe net
-----------------------
x : auzi ma
x : tunde-o pe sorta mai scurt asa aiurea
x : si cand se trezeste
x : ii zici
x : "fata
x : ce ai facut ma azi noapte?
x : ca mi-ai cerut
x : foarfeca"
x : ii zici
x : ca era somnambula
x : si rade i sprancenele
----------------------
x : te rog
x : scoate`i dintii lu` sorta cu ciocanu, cu facaletu`, cu ala de facut snitele, cu ce vrei tu si apoi ii zici sa te ierte si ii zici ca ai suferit o depresie
----------------------
x : fi atenta
x : schema
x : da-i drumu la gaze, stingi pc, tot, te bagi in pat si apoi ii zici lu` sorta sa se duca in bucatarie sa aprinda lumina ca i-ai cumparat ceva
----------------------

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bine, bine, dar ce i-ai face surioarei mai mari? Nici nu vreau sa ma gandesc ce i s-ar putea intampla, daca exista idei pt surori mai mici, pentru cele mai mari inseamna ca se inm,ultesc cu 1000. hihihi

Anonim spunea...

gluma, gluma, dar poti incerca pe prieteni intai!

Roxana spunea...

Daca vreun prieten/a de/a al meu/mea si-ar fi permis sa vorbeasca in halul asta la adresa surorii mele iti garantez ca acela ar fi disparut automat din lista prietenilor mei si ar fi fost trecut pe lista celor care sa nu-i mai vad sau sa aud de ei in viata mea. Sint comvinsa ca acelasi lucru l-ar face si sora mea.

Ca sa nu mai spun ca nu as fi facut public niciodata ce se vorbeste la adresa surorii mele.....

bubulina spunea...

Asta pentru ca tu, Roxana, esti mult prea incuiata ca sa vezi partea haioasa a acestor lucruri, esti mult prea limitata in ceea ce priveste fun-ul, distractia si amuzamentul.