miercuri, mai 06, 2009

Song of May, 6

Pentru Ursulets ;x




Versuri :

Probleme au fost si sunt, in seama nu le lua
Viata nu e roz, e asa cum este ea

Aici e locul unde poti visa
Aici sunt eu mereu in preajma ta

Ne-avem unul pe celalalt, asta conteaza
Mai mult decat orice
Si atunci cand nu am niciun ban, nu ma afecteaza
Caci esti tu langa mine mereu

Impreuna x 5

Invata-ma sa zbor, in brate sa iti cad
Invata-ma sa pierd si apoi sa te am iar

Aici e locul unde poti visa
Aici sunt eu mereu in preajma ta

Ne-avem unul pe celalalt, asta conteaza
Mai mult decat orice
Si atunci cand nu am niciun ban, nu ma afecteaza
Caci esti tu langa mine mereu

Impreuna x 5

Ne-avem unul pe celalalt, asta conteaza
Mai mult decat orice
Si atunci cand nu am niciun ban, nu ma afecteaza
Caci esti tu langa mine mereu,

Impreuna x 5

Niciun comentariu: