luni, mai 04, 2009

Rollback ...



Vreau RollBack !! De ce ? Mi-e dor de perioada din liceu, să pot chiuli când vreau eu, mi-e dor să fiu copil, să nu îmi pese de ziua ce va urma, să ştiu că la anu` mă aşteaptă aceeaşi bancă, aceleaşi feţe [fie ele calde sau ipocrite].
Nu-i suport pe cei care zic "Liceu SUCKS" ! Profitaţi din plin de această perioadă. Faceţi tot ce vă dictează inima ! Altfel, vă veţi trezi câţiva ani mai tarziu spunând "Pfaaaaaaai, ce prost/proastă am fost, dacă făceam aşa, poate acum eram altcineva, în altă parte". O să simtiţi lipsa acestor ani, vă garantez...

Peste câteva zile, mai exact pe 12 mai, va fi ziua mea... Ştiu, ar trebui să mă bucur, dar nu pot. NU, nu sunt emo, nebună etc, pur şi simplu mă doboară psihic faptul că mai adaug un an minunatei mele vârste. E ca o depresie de câteva zile. Acum, mai mult ca niciodată, mi se potriveşte versul "zâmbesc fals pentru buna impresie".
Când mă gândesc la "minunata" vârsta pe care o voi implini, 21 de ani, mă bufneşte plânsul... Iar din cauza stării mele, am început să distrug tot ce ating şi ce mă înconjoara. Mă cert cu persoane la care ţin enorm, zic cuvinte fără rost [care, apropo, odată spuse, nu pot fii retrase], ţip, nu mai am răbdare... Şi pe lângă asta, persoane pe care le credeam ok, aflu, mai nou, că defapt sunt nişte maaaaaaaaaaaaari mâncători de c@c@. JUST GREAT !
Şi totuşi...pentru ce m-am născut a 2a oară? În fine ...

"Eu cu timpul nu mă împac, aş vrea să fiu de folos, dar toate îmi ies pe dos !"

Niciun comentariu: